you thought you had everything that you wanted

NU har jag rensat upp lite bland mina inlägg - jag kände att det var dags. När jag tittar igenom alla mina gamla inlägg blir jag... jag vet inte, jävligt sentimental iallafall. men NU är dom borta ifrån en viss tidsperiod, och resten ska nog också bort när jag får ny design, annars ser det så tomt ut ju!

Jag har också bestämt mig för att skita i allt och ta det som det kommer. Ärligt, jag orkar inte bry mig längre.

I mysbyxor, med en tekopp och en film på g så är jag fit for fight att bara ta det lugnt och slappna av. Veckan har varit ganska påfrestande på alla möjliga sätt så denna fredagseftermiddag mår jag nog bäst av att bara ta det lugnt. Men ikväll, DÅ händer det grejjer, jag ska nämligen på finmiddag! (ehhaha)


snygga brudar asså


Kommentarer
Postat av: elsa

naw va söta :)

haha filmkväll ikväll?

asså ajg dör. jag sitter också i mysbyxor och orkar ingenting. hih,fan va skönt! :D

2008-11-08 @ 11:48:03
URL: http://thisisonlyagame.blogg.se/
Postat av: maya

Sötoes. U need Gotland right now - Im pretty sure about that.

2008-11-11 @ 16:04:43
URL: http://MELW.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0