and the weather is so breezy, man, why can't life allways be this easy?

Jag bara älskar Gotland. älskar älskar. Jag vill verkligen inte åka härifrån, så himla mysigt! Idag var det regnigt och blåsigt och vädret har typ vart skit hela dagen, men jag älskar gotland iallafall! Dessutom har jag vart uppe vid hästarna och trots det blåsiga och regniga vädret blev ridturen faktiskt väldigt lyckad. Tänk hur mycket en Maya, en Pussie (eh), en Johanna och en Agnes kan göra en glad! Dessutom var skolinspirationen på topp igår och lyssna och häpna: jag skrev hela två sidor till svenskan! Känner jag mig själv rätt så kommer det bli mycket, mycket mer och jag kommer verkligen få korta ner i slutet, men det blir ett problem jag får ta hand om senare. OCH, nyss hade vi besök av släkten från moffas sida eftersom han fyller sextiofem bast idag, grattis till honom. Att höra alla de här tanterna och gubbarna snacka riktigt grov gotländska är underbart, gotländska slår göteborska med hästlängder!

Kvällen kommer bestå av att skriva ännu mer svenska och se om det finns något att kolla in på TV. (ganska svårt eftersom vi bara har barnkanalen och fyran) Kanske poppa popcorn, om jag har lust. Tiden verkar gå så jävla långsamt, men det beror väl på tidsomställningen antar jag. Imån ska jag upp till stenkyrka och rida ett förhoppningsvis jobbigt dressyrpass, vi gillar't.

Kanske inte så kul att läsa om vardagen på Gotland eftersom den i stort sätt är död, men det är det som gör den så himla härlig. De senaste veckorna har vart helt fail med både skolan, människor och allt annat, så det är faktiskt dags att äntligen få koppla av och andas. vi gillar't ännu mer!

Men nu: skriva. (jag SKA skriva) pussar


min moffa äger!

Kommentarer
Postat av: Spotlights

We miss u here.

2008-10-28 @ 17:00:20
URL: http://spotlightss.blogg.se/
Postat av: emma

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-10-28 @ 17:07:49
URL: http://enannanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0