far beyond the sundown, far beyond the moonlight

Heeeeemmaa! Från fotland, alltså. Efter typ tre timmars båtresa, en timmes bussresa och tre timmars tågresa. woh. Fast, jag vill bara tillbaka till lugnet i lummelunda och mysa! Men det är ändå skönt att liksom sitta hemma i en civiliserad lägenhet igen. Nu ska jag skriva klart svenskan (åååå), sen kanske åka in en sväng till stan (fast jag vet inte alls om jag orkar faktiskt) och sen får vi se vad som händer. Tror också att jag ska ringa min fader å säga att jag vill ha mat och husrum över natten!


me and ma lill-SiZ on da train (den snygga skäggpoZen)


lill-SiZ! (vi var faktiskt vänner på tågresan, för en gångs skull)


Kommentarer
Postat av: Maya

Amazing!

2008-10-29 @ 16:37:08
URL: http://spotlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0