the spiderman will eat you for dinner tonight

Dagen har varit bra. Börja sent, sluta tidigt, äta mat, åka till stallet, mötas av en blöt men fin häst, möta upp Emma och sedan rida i två och en halv timme! Komma hem, äta mackor, titta tv/dator och snart duscha, sedan väntar fiiina sängen. Imån väntar också ett första besök på ett gymnasium och för min del blir det August Kobb, jag måste bara se om jag hittar vart vi ska träffas någonstans..?

För övrigt så äre nog inget speciellt på g, måste plugga som f-a-n på vissa saker de närmsta veckorna och inte har jag något att se fram emot. Småtrist men helt okej. Dessutom sssskkaaas det fixas en ny blogg, det kan jag lova. typ.

pussss


Kommentarer
Postat av: elsa

svar; haha asså kim och hans poäng suck hahah..



juden goes aktiv!! <3

2008-10-01 @ 22:41:26
URL: http://thisisonlyagame.blogg.se/
Postat av: Maya

du är, hjärta!

2008-10-02 @ 18:07:55
URL: http://mayaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0